Födelsedag?

Chaa Chaa bloggen!!"

MAKE MY DAAY!!

När ja kom hem från Göteborg idag hade ja fått ett brev från posten där det stod att ja skulle hämta ut ett paket på sjöbo torgs ATG ombud, Den var från min far, ja undrade verkligen var det var.

Så ja snacka med Mea på msn och fråga om hon ville hänga med till Knalleland där ja skulle hämta ut mitt paket från HM som ja beställt och sen dra till sjöbo torg och hämta ut min suprise!!

Lyckans dag säger jag bara : SÖÖÖT klänning som fan från HM och

FRÅN min Pappa :




'

EN sprillans ny rosa kamera från Sony !! Tack PAPPA LOVE !!! <3


Kommentarer
Postat av: fredrik

gillar din kamera. den verkar vara grym! hoppas du är nöjd med den och tar mycket bilder så man kan får se hur du haft det där borta :)

2010-04-07 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0