Nu åker jag.

Chaa Chaa bloggen

Idag är dagen inne, idag åker jag till Tyskland, vi lyger kl 18:00 drygt. Resfeber? Nej inte direkt. Fattar inte riktigt att de är idag vi ska åka mer. Kommer ju vara borta en hel månad, det är inte precis något jag gjort innan så de är spännande och pirrigt.

Kommer sakna mina vänner, Mea som fyller år och allt bästa vänn love you <3 När jag kommer hem blir det dunder kram på henne!

Min syster och min mor, jag älskar er så himla mycket. Ni är bästa familjen!

Känner att de kommer bli tårar idag.


Så när Linnéa Gren kommer hem den 11 maj, är de kärlek,lycka och glädje som gäller.

VÄNER,KÄRLEK,BEBIS,SYSTER,MAMMA,STUDENT,BAL. M.M

Im exciting of our meeting today.






Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig!

2010-04-13 @ 20:25:27
Postat av: Kriistiin

Ich liebe dich HAHA bra & kunna :) ha det bäääst i deutschland <3

2010-04-14 @ 07:11:46
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0