NyDesign!

Chaa Chaa bloggen!

Som ni ser har ja gjort ny design på min blogg, blev faktiskt nöjd, haha . Inte haft något liv idag så har suttit och gjort olika designer och stanna vid denna. (Y) Va tycks?

För övrigt är de en dryg måndag, dagen går seegt och inget bra på tv. Har legat och dratt mig i sängen ända sen ja vakna? Ända gången ja rest mig upp har la varit om ja ska äta eller nått. Riktig slappe dag, mjukis kläder , musik och data.


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Killar, pengar och dom som ger ut jobb
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Ligger i sängen så , min säng , täcke och mig själv
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, lyssnar på musik och kollar på mobilen
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Besöka massa länder, bada med delfiner och leva livet.
Tre saker jag kan: Laga mat, sporter , bjuda på mig själv.
Tre saker jag inte kan: Trolla, prata tyska, vara osynlig
Tre saker jag vill göra dom närmaste dygnen: Festa, vara med människor och steeka. 
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Fixa bilar, åka en Kavasaki Ninja (sport motorcykel) , flytande finska. 
Tre favoriträtter: Egna hamburgare, Lyx middag hemma och grillat!




Kommentarer
Postat av: fredrik

jaha, så det blev ändringar nu igen :P den blev riktigt bra får jag säga. hoppas du är nöjd med den. saknar dig <3

2010-04-05 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0