Tell me why.

Call me now, Kiss me later.

Allmänt test 1

Hur bor du: I en 3:a , lägenhet i Borås
Brukar du komma i tid: Antar jag la.
Hur lång är du: 170.
Kan du laga mat: OM ja kan.
Vad jobbar du med/pluggar du: Just nu Hotell och Resturang går ut snart , skönt.
Vad har du på dig just nu: Leggings, oversize tröja.
Har du någon fobi: Ormar
Hade du en bra kväll igår: Aa in the end.
Vilket är ditt senaste inköp: I klädvägar så är det en sommarklänning från HM
Din favoritdryck på morgonen: Juice, blodapelsin 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min mamma.
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.  . hade velat sova med någon
Vad hade du sönder senast: Ett glas
Vem snackade du med senast: Med min mamma vid köksbordet.
Varm favoritdricka: Varm choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskallt vatten,cola eller bubbelvatten beror på vad ja är sugen på
Alkoholhaltig favoritdricka: Jäwligt dum fråga, sprit
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte.
Saknar du någon just nu: Japp. . .
Någon jag stör mig på: Folk ibland.
Intressen: Träna,vänner och leva livet.
Senaste person du kramade: Mamma
Senaste person du ringde: Min syster
Senaste person som ringde dig: Okänt nummer , svara ej.
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Jaa men inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag: Om min önskan slår in så visst.
Har  du rakat dina ben någon gång:Emh,gör de alltid, odlar inte precis
Är du sugen på något nu: Lycka
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Nej.
Attraheras du av män med skägg: Jaa skäggstubb , jäwligt sexigt och manligt.
Micro-pop eller poppa själv: Ingen popp alls.
Brukar du baka: Aaa händer.
Röstade du i det senaste valet: Nej hade inte åldern inne.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: I vissa grejer men inte allt.själv?
Vilken låt lyssnade du senast på: Ken Ring - 2000 talet.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Finns mycket.
Har du pengar på mobilen: Aaa har någon slant.
Gillar du året 2010: Aaaa blir moster.
Har du körkort: Nej inte än ska la ta det efter sommaren hade ja tänkt.
Någon film du skulle vilja se om: Vilken fråga, Avatar.
Barnminne: jag,vänner,fotboll
Gillar du ditt rum: Aaa de är la helt okej, duger för mig.
Vart vill du flytta: Till en lägenhet med den man älskar.
Händer i veckan: Jadu ja glider iväg till Tyskland.
Älsklings djur: Katt hemma när ja flyttar är de Hund som gäller.
Favoritplats: Utomlands, på en brygga och kolla solnedgång med sin älskling.
Favorit parfym: Min jag har just nu, men ska köpa paris hilton later.
Tankar: Haha , jadu. Hur blir de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0