Blondin goes Brunett.

Efter många om och men. . . Nu är det bokat! Onsdag nästa vecka händer det .

Linnea Gren blir brunett! Ska färga håret mörk brun och kommer säkerligen vara jätte ovan i början
men ja tror att det kommer bli riktigt snyggt nu till hösen och vinter! Det är så tråkigt att vara blondin under
denna perioden håret ser så "dött" ut eftersom inte solen finns. Så nu kommer den stora förändringen som jag
pratat om ganska länge.Ska klippa mig hos Linn någon dag med, behövs tro mig!!



Kollat på många bilder med personer som varit lika blonda som mig och bytt till mörkbrunt! Dom passar ju
faktiskt mycket bättre i mörk brunt? Så nu köööör vi!

Kommentarer
Postat av: Karro

UPP MED BILD DÅÅÅÅÅÅVAAA! =)

2010-09-01 @ 20:47:03
URL: http://deflowerthekid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0