comee on sääxy girl!

Ska dra till jobbet om typ en 1 timma, sen blir det att svara ett x antal samtal. Vill lätt ha sälj idag så jag kan få provison till min lön! Fick min löne lapp igår föresten!  Okej inte så jätte mycket pengar men härligt att riva upp lappen ;) Men räcker ett tag ialf.

Ska nog ringa min frisör nu innan jag drar och boka tid för färga håret brunt! Eftersom ja slutar halv 2 nästa vecka ska ja ta de på måndag eller tisdag. Jag vill ju göra en förändring så come on linnea and do it? Vad kan ja förlora på det?


TURN IT UP!?

 - På tal om killar? Eller kärlek överhuvudtaget. Är det något man inte kan leva utan eller nått man måste leva med? Du kan bli gorvt sårad, kan ha det jätte svårt att börja lite på någon som har med kärlek att göra. När vågar man ta klivet ut till verkligheten och när man väl gör det är man för påstridig då? Vart går gränsen? Glömmer man av hur det är man ska bete sig, är det bara för att man sätter på sig sin skyddsmantel med svärd för att man är för rädd att denna person kommer göra samma sak som man varit med om!? Man kanske inbilar sig saker , varför svarar han inte, varför ringer han inte upp mig som han lovat? Nee han är lilka dan som alla andra , lika bra och ge upp. Men om man skulle tänka aa han har kanske mycket att göra och svarar så fort han har tid, kanske har mycket på jobbet/skolan så klart han hör av sig. Varför skulle han inte? Ja har ju inte gjort någonting fel? Porva kanske vore något? Man längtar och minns alltid den första kyssen med en människa man tycker om men ja kommer även alltid att minnas den sista kyssen. . .

Men schhhh säg inte det till någon?


Kommentarer
Postat av: Melinda

Ota easisti sun prinssi tulee =) LOVE

2010-08-24 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0