Grillning i stugan .



Klockan var kväll och skulle träffa Mea, fråga om hon hade lust och äta grillat och självklart hade hon det , vem har inte liksom?
Vi blev hämtade av syrran min och åkte ner till stugan. Började med att vi hjälpte Melinda att plocka blåbär men tro mig vi kom inte hem med ett ända hitta sniglar som såg ut som valar istället , tyvärr ingen bild den har Mea på sin mobil!! Sen kom vi tillbaka och plocka lite vinbär istället som syrran skulle göra saft på ! Blev skeeet goD!

Efter bärplockningen lekte jag och mea med Wishky hunden på bilden. Han får inte nog av fotboll den hunden, sen vart det käk! Jag och Mea hade med oss vitlöksbröd,bearnaise sås, flinta stek och majs. Shit vad mätt jag blev efter det , var ju inte lite mat på tallriken liksom :O

Riktigt lyckad kväll . PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0