Jag kan göra det enkelt för dig.

Jobbar kväll hela veckan dvs 13:45 - 20:15 med goo övertid. . .

Kommer typ hem efter nio, aja bra OB goa pengar! Men man är ändå helt jäwla slut. . .


Undrar så mycket frågar så lite. . Ja menar varför? Det är ju helt annerlunda nu, inget är som förut. . Det är precis som gå vidare finns inte? Jag kommer alltid undra varför och verkligen inte förstå hur man kan göra så. Jag hade aldrig gjort så . Men de är dom funderingarna som finns , svaren jag aldrig kommer få svar på när det gäller detta. Berätta sanningen istället så slipper jag undra, börjar bli väldigt spänt. kluven är jag i mina gåtor. Give me some fucking answers ?

 



Im the one and only for you aiiight!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0