Kusin, Syster, Systerson

Fredag, gött med helg äntligen efter mycket jobb. Hade halv tids test och klara mig, WHOHOW!
Blev firande på MAX "hamburgare på svenska" med Elin. Skit gött vare! Sen på kvällen drog vi till stugan igen för att grilla. Denna gången var Syrran och Kimmie ute och plocka bär. Dom hitta en hel del! Grilla kycklingfilé majs och potatis sallad, mums! Får inte nog av grill mat känner jag. . . Sen bar det iväg hem till syrran för att kolla på film , men jag melinda och kimmie satt och shöta och sånt istället. Jag och Kimmie skulle ju sova där så vi satt uppe hela halva natten och spela Angry Birds på min Iphone. HAHA inget liv typ. Sen gick jag ut på en mysig kvälls promenad på ramnaparken med ett bra sällskap!

Sen vart det läggdags och upp för en toppen lördag ;)




 <-- Kimmie håller Mio för första gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0