Lördag = PULS

UTGÅNG ; UTGÅNG ; UTGÅNG

Mikaela kom hem till mig lite efter fem och vi började förfesta! Jag hade ju varit så Hi-Teck att ja kopplat in ljudsystem till min bärbara data, vilket göööttt ljud det var! GILLA(Y)

Sen var vi klara för att gå på en förfest på sjöbo innan vi skulle gå på krogen och shit vilket drama. Skulle slänga ner nycklarna i brevlådan för jag ville inte ta med dom ut. Så frågar jag Mikaela vid dörren har vi med oss allt nu? Aaa det tror jag , ja bara gött så låste jag och slängde ner dom, väl nere vid gatan kollar jag på mitt busskorts fack ligger legget där? KLAAAAAAAAAART inte . Hade ju ingen mamma hemma , ingen nycklen ingenting. Så drog hem till Mikaela och hämta ståltråd och försökte fiska upp nycklarna men sen ringde jag Syrran och bad hon komma till sjöbo med sin nyckel. Medans vi vänta på henne vart det förfest hos Mea en stund ;)

Väl när ja hämtat allt hemma och syrran skjutsa oss till festen drog vi dit. Gött gäng som satt och shööta och drack. Klockan 10 drog vi ner till Puls ! Köpte den skit goda cidern Jynx eller vad den heter. Satte oss uppe vid VIP:n och njööt! Dansa lite och sen innan allt stände drog vi till Tonic. Där vart tydligen fööölket denna kväll!

Vart där till typ 2 och sen var det Mc Donalds som gällde ovanligt? Nej inte direkt jag vet . . . Måste sluta med det där! Mätt och belåten och vi hem till SÖPooooo och sen vart det nästan sängen för mig iallfall.
Mer än så säger jag inte , det är hemligt än så länge!

XOXO : Linnea Gren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0