Saturday

Kolla på film på morgonen , sen upp och käka frukost! Rensat den stationära datan fått den att fungera igen! YEEES trodde att den var död, men de var våran åskledare som var till datan som var sönder så tog bort alla sladdar från den och koppla i vanliga utag så nu fungerar den igen!

News: Min bärbara data har fått troja virus, great(Y)? NOOOT. Hoppas det går att reparea inte för att ja tror detta för ja kommer inte in på någon sida förutom mina bilder. Men tur att mammas är igång igen!

Ska storstäda mitt rum snart  och då menar ja storstäda ser ut som att en bomb har sprängts där inne eller nått . .
så har lite att göra där inne , men blir bra reslutat när allt är rent igen! 

Efter min städning ska ja göra mig iordning sen blir det att åka till syrrans barndomsvänn som även ja känner sen ja föddes vid namn Linda Condorelli! . Hon är tillbaka i Sverige bosatt i Italien right now. Nice (Y)

Imorgon börjar min första kvälls vecka . 13:30 till 20:15 fritid? Nej inte direkt. . . Men goa pengar!  
Ska nog även ringa min frisör imorgon och boka tid för min stora ändring , dvs blondin till brunett. Shit vågar ja? Tror det kommer bli jäwligt snyggt, men de är en stor förändring. . .



Kommentarer
Postat av: Melinda

Va kul o hälsa på Linda. Har du sett hennes bilder på fb? LOVE

2010-08-24 @ 22:19:47
Postat av: Melinda

Snygg den sista bilden på dig i detta inlägg. Tatueringen sitter som en smäck ;). LOVE

2010-08-24 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0