Ett dagboks inlägg.

Saker förändras och allt tar sin tid. Natt blir till dag och snart är det 2011.

Jaa nu är året snart slut, är man nöjd över det man gjort? Har man gjort nått man inte trodde skulle hända när man satt där och tänkte samma sak fast förra året 2009. Det har jag! Typ färgat håret brunt, tatuerat mig , piercat bröstet. Börjat jobba på riktigt! Ja event är best helt enkelt.


Vissa saker skulle man kunna göra 1000 gånger om andra vill man inte minnas. 2011 va händer? Va ger du mig ?
Bra,bättre eller bäst?



Just nu längtar jag till julafton mer än någonsin , som ett litet barn om jag ska vara ärlig. Det är ju annerlunda detta året Micke och lille Mio ska vara med oss bland annat! Har för övrigt fixat så ja blir ledig på julafton i sista minuten hittar jag en ängel som vill byta med mig så nu slipper ja tänka på transcom på julaftonsmorgonen.
Tomte i år, jag eller mamma hmm undra vem det blir. Och godast av allt julmaten! Sen roligast av allt julklapparna !!



Lär dig livets enkla gåta:  älska , glömma och förlåta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0