IDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWHOW


Säger bara en sak ; Jag är den lyckligaste tjejen som jobbar på transcom! Jag älskar tele2 idag ! Mitt jobb är de bästa i hela världen , okej lite väl överdrivet men va fan? vet ni va ja har vunnit?

Detta mejl kom till mig idag ; 


Guldvinnare får följade på globen 10 december :

- Stjärnrummet på Hotel Globe

- Armband och Drinkbiljetter

-Hela takvåningen är eran.

- Mingeltallrik + dryck i bar

- Ca 19:15 går alla in i egen entre på globen.

- Sändning från idol 20:00

- Paus + efterfest på hotellet !

Enyoy mvh tele 2

Jag och Antonia fällmar vann detta , asså jag hade en guld biljett antonina hade 2 och när lottningen drogs så vann vi asså ja är skit glad!

Tele 2 / transcom betalar allt det enda vi behöver är egna fickpengar

Här är bilder på vårat hotell; 



Kommentarer
Postat av: Melinda

Det här é ju hur bra som helst!!! Gu va kul! Du är värd det så mycket! Love u so much

2010-12-03 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0