L.O.W.E


Det var kärlek vid första ögonkastet. Du fick mig att känna så. . .
Det var stunder som fick mig att inse, att livet var menat för oss två.
Och om jag ska va ärlig, har jag inte känt den känslan. Förrän jag träffa dig.
Och om min dröm är riktig, så vill jag att vi tar de väldigt försiktigt.
Jag orkar inte med nåt svek, för jag klarar inte av det.
Har växt ifrån all lek. Ja, jag hoppas du förstår de!
Det som jag behöver är närhet, ja jag behöver din värme.
Och jag vill bara ha din kärlek. DU får mig seriöst att känna såhär du tar mig till en helt ny värld. Du får min puls att pumpa , för du är en sån fantastikt kille . Du får mig att bli bländad av ditt fina leende.
Ögon som tindrar, ändrar mitt beteende för dig .
Det som jag undrar, är jag den rätta för dig?
Jag bara känner och vill så mycket mer.
När jag sluter mina ögon, är det dig som jag ser.
Jag faller för dig, kan du fånga mig i din famn?
Min dröm blir sann när du . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0