Månads test.



Vad har du för TV-kanaler?
En jäwla massa

Har du åkt moped någon gång?
Japp man har ju haft sin moppe tid

Har du busringt någon gång?

Ja, klart ja gjort"

Har du fått felparkeringsböter?
Nej har ja inte fått .

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Hmm bra fråga , vet inte om ja skulle våga men i såfall fallskärm lätt!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Tunisen.

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Hmm oj, disney över huvud taget speciellt det som kom när ja var liten

Kan du alla orden i nationalsången?

Nu blev jag osäker, jo det tror jag, eller kanske inte.

Badkar eller duschkabin?
Badkar

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
Rött i så fall, porr

Apelsin- eller äppeljuice?
Bra fråga beror på vilket märke de är på juicen

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Emil , på jensens bööööfhouse

Favoritchoklad?
Lys melk!

Några piercingar, svarar du ja vart?
Japp 3 stycken , navlen, bröstet och tungan.

Tatueringar?
Yeah 3 , revbenet låret+lite upp mot magen sen på axlen. porr

Har du någon flickvänn eller pojkvänn?

Japp det har jag , Emil Mårdbrink.♥

Vem pussade du senast?
Emil!

Jobbar du eller går du i skolan?
Jobbar på transcom i Borås

Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA

Händer något speciellt denna veckan?
Ska åkta till Stockholm på fredag VIP och gå på idol.

Är du oskuld?
Nej är du?

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja de gör jag.

Kan man vara vän med sitt ex?
Nej jag rekomenderar inte det.

När besökte du ett sjukhus senast?

Det var i april trora jag , gillar verkligen inte sjukhus.

Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja hyffsat tror jag. stod rakt upp också hett!

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har ett som tele 2 har automatiskt tror jag?

Vad har du i din väska?
Mobil, busskort , pengar . Det vanliga typ

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Hmm haha, jadu ;) nej men kollar tv , är inne på datan eller pratar i telefon med någon

Sexig eller snygg?
Sexig !


Kommentarer
Postat av: Gubben

Snygging!

2010-12-07 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0