mini julafton ( finsk national dag )

6 december 2010

- Träffade syrran och Mio och vi gick promenad ner till stan och kolla lite i affärer och sedan tillbaka till syrran, passade mio medans syrran städa och diska lite i lägenheten vi hade mysigt han och jag. Pratade hemlisar med varandra ;)

Sen klockan 18:00 åkte vi hem till mamma för att träffa släkten och ha mini julafton eftersom inte Mikaela kommer i år . Käkade julbord , skrattade otroligt mycket ( som vanligt ) skämde ut daniel och micke lite smått och bytte julklappar dock öppnade inte jag mina ja fick av Mikaela utan ja håller ut till julafton

Här kommer bilder på kvällen som varit :



Jag älskar min familj , ni är den bästa släkten som finns i världen!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Love ya 2 <3

2010-12-08 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0