Nr,1

- Du kan alltid bli nummer 1


Levet leker , minnen skapas och de är snart 2011. Nytt år nya händelser  . . . 2011 nya händelser ;
Man undrar vad det kommer vara , va tror ni att ni kommer göra / få nästa år?

Vissa saker kanske redan är färdig planerat tex en resa , en födelsedags fest eller varför inte ett bröllop ja alla har nog olika planer. Har du någon?
Själv ska jag nog åka utomlands (Y) klagar inte det minsta gött att komma ifrån Sverige. Känns att detta året har gott så himla fort. Jag menar , jag har tagit studenten , haft en vacker bal med mina kompisar , börjat jobba på riktigt för att tjäna pengar. Helt sjukt vad fort livet går ibland de är redan 9 december på året 2010.

Imorgon åker jag sanna antonia och tobias till Sveriges huvudstad Stockholm. Ska bli riktigt jäwla kul verkligen ones in a life time de vi ska få göra . Klagar inte över huvudtaget utan är helt super glad!

Så blir uppdate på bloggen med massa idol bilder efter helgen, ha nu det super bra!

LOVE , Linnéa Gren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0