Tacos dagen med syrran och mina två kusiner.

Började dagen med att jobba sen hem till syrran. Där hon och jag åkte till mellandags rean på Gina och köpte lite fina kläder sen så skulle vi dra till ica och handla till våran tacos kväll.

Det är alltid lika roligt att handla mat med min syster , vi tar ju alltid varsin drag korg och i slutändan ser det ut såhär:


Min korg porpfull med tunga varor , syrrans : får lite grönsaker och kanske en grädde och lite ost.
Det är jämt ut säger syrran, hmm ja undrar ju ? HAHHA love.

Sen väl framme igen hos systeryster var våra kusiner redan på plats och ja mikaela och kimmie började laga tacos till oss allihopa :) Nog kan vi skratta och skämta till det i köket , kimmie ska ju ha minsta skärbrädan och mini kniven hon är ju liten , HAHA!

Puss på en undebar dag med mycket mys och prat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0