1 dagen på mitt jobb

Jaa på tal om annat!

Idag var första dagen på mitt jobb, började kl 8 och slutade lite efter 4. Riktigt bra känns , bra kollegor !! Detta gillar vi. Började dagen med massa information , abonemang hit abonemang dit, mobilt bredband hallå mobilt bredband hej då! Väldigt mycket information på en och samma dag. Det som är riktigt bra är att vi får ett stort text häfte där det står vad alla saker betyder plus ett övningshäfte som är frågor vi ska ha prov på. Skolgång igen? OHJA! men bästa inlärnings metoden för moi!

Sen vart det världens längsta lunch rast i 1 timma och 15 min? Aja vi drog till Willys och satt ut i solen =)

På jobbet har vi även en kaffe/expresso/varm choklad maskin som dom har på resturang east, riktigt god choklad i den ! Sen även massa frukt som man får ta hur mycket som helst. Åt nog minst 5 nektariner jag och Elin idag HAHA.

Sen vart det iväg att samlyssna med en pöjk vid namn Pjär vid ett av skeppen! Vi hade hur roliga kunder som helst som ringde och klaga och fråga om allt möjligt. Även fast man skrattar och har roligt, lär man sig jätte mycket med att sitta jämte en erfaren grabb som Pjär . Han visar hur han knappar in allt på datan m.m . Plus poäng.


Sen fick jag skjuts hem till sjöbo och drog hem till MeaPea.

Hon har ju fått en liten kattunge var bara tvungen till att se den, skiiiiit söööt !! Namnet på pöjken är Prince :) Riktigt busig liten filur det där! Mikaelas nya älskling hon ska ha film kväll med honom nu!

Själv ska jag kolla lite tv sen blir det sängen. Upp och jobba imorgon igen!

PUSS på er,

Kommentarer
Postat av: Melinda

Kul, du får berätta mer om ditt jobb imån. LOVE

2010-07-29 @ 00:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0