Dopdag för Mio

I fadern , sonen och den heliga andens namn döper jag dig här med till :
Glenn,Mio,Maximilian ♥




Idag vart det dop dag för prinsen, en vacker dopdag. Riktigt fint var det!
Läste en dikt framför hela kyrkan till Mio, den fick folk att bli tårögda även jag i slutet
så mycket känslor så mycket kärlek till dig från mig.

Fikade med alla i släkten och öppnade hans fina presenter , en av Mios stora dagar var idag!

På kvällen gick jag,mamma,syrran,Mio,Micke,Jenny,Tuva,Björn,Nina,Glenn och Yvonne till Jensen för att fira lite extra . Köpte en whiskybiff med sås och potatis var riktigt gött faktiskt . Sen vart det ju själv klart " Ta själv mjukglass" dessert som gällde och en tävling , vinnaren får 2 triss lotter.

Tävlande:
- Linnéa
- Micke
- Nina
- Jenny

Efter två glassar kvar står:

- Linnéa
- Micke

Efter 5 glassar kvar står: LINNEA

 Micke slutade vid 4, så var tvungen att slå honom, shit fy fäään va mätt jag var . Aldrig mer säger jag!! Men en lyckad vinst iallfall och en riktigt trevlig kväll. Lekte med tuva och skrattade mycket!


DONE DONE AND DONE!!!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hahahahhaha shit va jobbigt, bra mätt =). Mysigt o toppen idag <3, tack för alla de fina orden i din dikt, helt underbar <3 LOVE

2010-07-25 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0