Göteborg/liseberg. BÄST

Jag och syrran kände ska vi åka ska vi inte åka mest jag om ja ska vara ärlig , var ju så tråkigt väder. Men det var absolut toalt VÄRT resan, ångrar ingenting.

Kom dit , gick runt lite på liseberg och syrran köpte lotter.Sen blev jag hungrig as usual! Så vi drog till Resturang Tyrolen och käka noisette,klyftpotatis, sallad och bearnaise sås. Hur göööt som helst. Nog världens bästa resturang och snyggaste servitören om man får lov att säga så!

Lotta på liseberg är nog TOPPEN. try it


älskade syster, vad vore jag utan dig.

maten , hur gött som helst! (Y)

Minne för livet. 19/7-2010 will never forget. puss på den dagen. plus servett och penna!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Nästa gång får det bli extra pommes oxå ;) o extra kött :D går det?

2010-07-20 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0