Hemma igen efter Transcom

Sådär då vart min första arbetsintervju avklarad, var inte alls nervös faktiskt

Prata med en kille vid namn Linus, han har skickat vidare mig på möte igen på måndag den 26 där blir man utvald om man får börja jobba på tele2/comviqs kundtjänst mitt i borås. Hoppas ja får det. Kunder ringer mig jag svarar på frågor. Fast först en kurs på 2/ 3 veckor om man jag blir 1 av dom 10 som får jobbet.

Då väntar jag till måndag sen får vi se , ja hoppas verkligen. Kul att man vet några som jobbar där bla ante och mickes lilla syster ! :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jepp nu håller vi tummarna <3

2010-07-23 @ 22:38:30
Postat av: Kimmie

Hoppas du får jobbet (Y)

2010-07-24 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0