I could really use a wish right now

I could use a dream a genie or a wish
To go back to a place much simpler than this


Jag fattar absolut ingenting, vad jag vet och minns så var allt bra? Vad hände egentligen , eller har något hänt? Är de bara jag som håller på och överreagerar. . . Men man vet aldrig, ordet player finns av en anledning. . Eller hur? Jag försöker really hard. Men jag tänker inte stå och göra det själv. Du får bevisa något nu, allvarligt talat om det ska vara såhär kan det lika gärna vara . . Det vi hade var magiskt eller har jag helt fel? Bevisa något nu killen. . . Så svårt ska det inte vara. Att ignorera gör verkligen inte saker bättre. . Right?



I will understand if you tell me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0