Im walking on . .

Uppdatering kanske?

Today.

Började min dag med att vakna allt för tidigt dvs halv 8 inte min grej på mitt sommar"lov".Träffade syster min på stan och vi åkte vidare till dalsjöfors. Jordgubbs plockning vart det idag och jäwlar va vi plocka. 14 liter blev det totalt så jordgubbar finns det gott om hemma. Klara oss precis innan regnet,tur?



För jäwla snygga händer får man efter jordgubbar!



Passade Mio ett tag med och drar till med en kommentar till honom när han sitter i mitt knä utan att ja ser hans ansikte för ja ska ta kort på honom" Mio se tuff ut då " eller något liknande och bilden blir ju KLOCKREN!


I LOVE YOU MIO ♥ du gör så att jag mår bra.

Började fixa mig , det vart ju T-kväll idag - Mange Schmidt. Träffade Sanna och Tanja vid H&M sen blev det vidare till bränneriet, besällde en stor cider och sen beställde Sanna mat: Klyftpotatis med bearnaise sås. Det vart gött!
Sen kom Mikaela,Antonia och Linda. Vidare till att kolla på Mange sen lite park och vidare till sjöbo bussen. ALLVARLIGT TALAT!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Melinda

Tack för hjälpen med jordgubbarna! =) Gott gotti gott gott LOVE

2010-07-16 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0