Lite puls mycket TrägårN

Linnea and Mikaela utgång i Börös.


Vart förfest här hemma hos maj, satt på balkongen lyssna på musik drack och tog lite bilder as usual!
Sen åkte vi till stan och vart inne på puls i hmm 20 min kanske haha, sen blev det TrägårN, the plaze i have never varit på. Min syster och hennes kille träffades där så vart rätt kul och se hur de såg ut. Var ju helt O.K men inte mer, inte riktigt min musik smak, men skillnaden från puls vart de folk där man typ aldrig ser ute till skillnad från puls.

Sen bjöd Mikaela på cheesburgare, fy fan va gött det var kan ja lova . Var skit hungrig! Vidare hem till söööpoo sen vart det sägnen som gällde!


Otroligt snygga denna kväll! OHJA!

Så jag skrattar idag. Följ inga råd gå själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0