Live från Örebro.

Sitter på tågstationen i Örebro och väntar in mitt tåg till Borlänge. . Shit va drygt ska sitta här i 30 min orka de liksom :O

Ska bli hur kul som helst att träffa Tobias, är ju äckligt nervös måste ja erkänna (A) Men de är så det ska vara.
Tågresan hit gick jäwligt fort faktiskt e förvånad. Jag han lyssna på lite musik sen vart ja i Örebro, super (Y)

- Syrran och Micke skickar goda glass bilder till mig och skriver." Emh synd att du har åkt och så annars kunde du fått smaka och så liksom." Man bara yeah right! Ni ska bara läskas med mig :D Men efter många om och men har jag bestämt att ja ska ha en sådan sak när ja kommer hem !!

Så blir inga bilder just nu det får komma senare kan ju inte ta bilder här med min data cam liksom funkar inte så.

Dagens outfit :

Svarta leggeings med nitar
Ett rosa / rött linne med massa text på
Skinjacka
Och några tuffa smycken.

Låter det bra?


Så nu blir det lite musik i öronen , lite mess och bara vänta in mitt tåg. Sen kommer det stora ögonblicket. Bloggar mer på tåget dit .

PUSS på er allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: saanna

ha så roligt :)

2010-07-08 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0