L.O.V.E KILLER!!!

This blood is on your hands , Now no one can save my heart
And the scar you left can’t be repaired ,The knife is in your hands
Is that a smile on your face , It’s so clear to me.You’re a lovekiller and a murderer.
You’re a cold blooded murderer, Baby never did I think you could. Be such a cold blooded murderer



Baby.
alting du gör för mig, varje gång du rör vid mig, får mig att inse att jag skulle kunna dö för dig.


Dagens outfit:
Rolling Stones oversize t-shirt.
Lackleggings.
Några armband.

Nu blir det att åka till Göteborg-Gunnebo. Lovely komma iväg lite från Börös!

- Pussa mig nu , kyss mig förevigt och stanna kvar för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0