Nästa station Borlänge. .

Nu sitter jag på tåget till Borlänge. Shit den här resan går ju skit fort . . Är fett nervös och sitter inne på FB och diggar musik. Skämde precis ut mig för konduktören också haha. INTE bra att lyssna på musik samtidigt som man räcker fram sin biljett tro mig . . . >< DAMMM

Vädret här är faktiskt soligt , dock molningt som fan men får se vad det blir när ja kommer fram.
Saknar saker där hemma redan faktiskt. Ni vet vilka ni är!


KYSS MIG?

[ Stamp on the ground ! jump, jump,jump,jump . Move it all around! ♥



Det jag väntar på är : nästa station Borlänge , Borlänge nästa station avgång till vänster/ höger sida av tågets färdriktning. GE MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0