Nu åker vi till Herrljunga.

Kussen min ♥
Idag drar jag,syrran,micke,mio o mamma till Herrljunga för att träffa Mikaela och Daniel! Lovely, ska äta tre rätters och bara njuta av att vara tillsammans,åka lite 4-hjulning kanske. Får se vad ja och kussen hittar på vi blir alltid så busiga när vi ses. Undra vad detta beror på? HAHA vi kommer vara barn tills vi blir pansisar. . .

Väntar på att syrran ska komma och hämta mig, dom e la och hämtar mamma på jobbet nu. Sen åker vi och ikväll ska det bli utgång på krogen i den älskade staden Göteborg. (D) SKÅL!

Förfest hos mig antar jag sen vidare på förfest på bussen sen lite mer förfest på gatan sen krogen , eller vah? :S



EGOISTA:Linnea Gren

Kommentarer
Postat av: Melinda

Det var jättemysigt idag =). Så kul o va alla <3. Skitskoj o åka vattenskoter! LOVE

2010-07-16 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0