Sommartider.

Mio♥
    
You are my sun shine.

Minns när ja träffa dig och du var 1 månad liten och go , nu är du 3 månader och 17 dagar för att vara exakt. Du har utväcklats så otroligt fort, nu kan du greppa tag i saker, suga på tummen (innan var det hela handen) Nästan sitta upp själv för några sekunder, rulla från rygg till mage.. Du är helt fantastisk ska du veta! Keep up the good work, you are the king!


Inte bloggat på ett tag, inte orkat! Det gör man faktiskt inte alltid

Har haft en filmkväll för mig själv idag, kollat på wolfman och its complicated än så länge har en film kvar som ja tänkte kolla på nu innan ja läggar mig. Mamma laga tacos till oss två, mysigt ♥

Tänkte på en sak inatt när ja somna hur mycket jag saknar att någon ligger jämte mig och håller om mig,  vakna upp och veta att där ligger personen jag älskar . Vända sig om och se ansiktet , le till varandra och ge den mysiga morgon pussen. Avund på dom som har det så. Det gör nästan "ont" att ligga själv och inte ha någon pojkvänn något jag saknar väldigt mycket i mitt liv. Något ja behöver i mitt liv. . . Att bara sova jämte någon kan betyda så mycket i någons liv e sjukt. Kärlek är otroligt i mina ögon.


Snart kommer Sandwii hem också, saknat henne ska ni veta bloggen! Så vi ska hitta på något vi aldrig gjort förut bestämde vi! Längtar kan jag lova. ♥

Imorgon blir det mycket mera uppdatering mer än va ja gjort dom senaste dagarana . .  ska försöka få in lite bilder också!! Nu ska ja kolla på min film sen ska jag sova. Imorgon blire kalas och bio! PUSS och godnatt


Kommentarer
Postat av: Melinda

Ses idag =) LOVE

2010-08-01 @ 12:14:28
Postat av: Melinda

And you are my sunshine moster <3

2010-08-03 @ 00:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0