Tell me would you. .

Borlänge helgen.

Torsdag - Söndag,  4 underbara dagar med Tobias. Kunde nog inte blivit bättre.



Torsdag: Kom fram kl 6 , käka mat som Tobias hade lagat alldeles själv och åkte ner och hyrde film och myste.

Fredag: Väntade på att han skulle komma hem från jobbet, när han väl kom hem var ja skit hungrig så vi åkte och beställde mat från världens ballaste pizza ställe American Take Away, amrikans fet tjock pizza tackar jag inte nej till ?



Sen blev det fest på kvällen med Tobias,jag,Johansbror, Hubbe,Andreas och en annan Tobias. Vi började förfesta hos Tobias sen blev det ut och spela kubb, vårat lag vann:Jag,tobias och andreas! Vi ägde! Sen upp igen och festa
lite mer och sen blev det att jag och tobbe stannade kvar hemma och prata ut. Hans drink till mig nedanför på bilden mycket god.


Lördag:
Bakis dagen för mig ett tag, vaknade tidigt på morgonen och duscha och käka lite frukost och tog alvedon medans Tobias sov. När han väl vakna var ja pigg igen. Han hade planerat sen gårdagen att vi skulle till hans vän Brant med tjej och barn och grilla . Riktigt mysigt där ute, satt ute i solen och åt lamm med färskpotatis sås och sallad (Y) kunde inte bli så mycket bättre. Innan vi skulle åka iväg springer Brant fram till min dörr i bilen och langar över en blomma, gulligt tycker jag ! Sen vart Tobias romantisk på kvällen som bjöd på vin(finskt mousserande vin ) ostbricka , kex , vindruvor och päron riktigt mysigt var det. Kolla på Shutter Island och Funny people. Sen bar det iväg till att sova.


Söndag:
Dagen då jag åker . . Har lovat Tobias att laga mat innan ja åker så detta blir ett perfekt tillfälle, Impande han med Kött,ungstekta grönsaker och potatis med rosépeppar sås han stod för sallad (Y) Riktigt lyckad middag en 11 poängare av 10 fick jag, tycker ja låter bra! Sen vart det lite mys och sen åkte vi till tågstationen. Tråkigt att åka men kommer träffa killen snart igen.

PUSS på en av dom bästa helgerna !

Kommentarer
Postat av: Melinda

Va kul ni haft det =). Får nästan ta och söka på nätet var närmaste America takeaway ligger ;) LOVE

2010-07-12 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0