The beautiful day.

Herrljunga-


Fick tacos och syrran hade gjort paj. Vi schteekte i solen , lira lite boll med micke hahah han var ju gryM! Sen när man såg poolen ville man ju bara hoppa i hade dock inga badkläder. . Åkte 4-hjuling körde den till och med själv sen! Now we talking har lärt mig och växla och allt. Känner mig riktigt stolt! Först åkte jag och kussen , sen åkte syrran och micke. Jag och kussen prata om allt och ingenting och blev barn på nytt!

Hade en underbart mysig dag med nära och kära.

På kvällen drog jag mikaela och antonia till göteborg för att festa. Sprit , cider och lite vin. Sålde lite på bussen blev lite rikare och sen vart vi framme. (D) SKÅL.

 BILDREGN OBS OBS OBS!



VISST E VI SNYGGA !!!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Får åka till dem snart igen =) LOVE

2010-07-18 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0