Generation WILD

Chaa Chaa!

Haft en " ta-hand-om-mig-själv-dag " idag, typ ansikts mask m.m !

Känns fräscht efteråt. Gilla läget! Senare på eftermiddagen åkte jag ner till Kvantum
för att möta upp mamma och Sandwii. Vi köpte mat och åkte vidare hem till sjöbo.
Jag och sanna blev kockarna : Egen gjorda hamburgare med massa god dressing! Vi blev båda
helt äckligt mätta så gick och kolla på tv och snacka!

För övrigt så har ja beställt lite skit från internet och laddar ner låtar till min Ipod (Y) good stuff!




EGO PIC E ALLTID NICE ÄNNAAA


Kommentarer
Postat av: Melinda

Micke undrar när den utlovade värstingtårtan du lovat honom kommer? =)

2010-06-29 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0