Livet är . . .

 Människor ändrats både på gott och ont, livet är mycket mer än bara tänka tillbaka till det som varit det kommer alltid nytt. Man lever inte för att sörja. Så nu får det vara slut på det! Alla hanterar saker olika , men jag trodde inte människor kunde behandla andra som har betytt något för dom så illa. Det förvånar mig och det kommer alltid finnas stora frågetecken i mitt huvud, har aldrig riktigt fått svar på gåtan men jag har mina arningar.

Du levde ditt liv med mig, jag med dig det var underbart och det kommar alltid att minnas. Platser man besökt , rätter man har lagat, filmer man har sett ja finns mycket man vill udvika. Men är det bästa sättet att "glömma" att udvika? Varför inte uppleva det med någon annan så man kan minnas det på ett bra sätt istället för ett dåligt?!
Livet går ut på så mycket mer. Dags att tänka tre steg fram istället för tre steg bak. Det man har förlorat kommer oftast inte tillbaka oavsett hur mycket man vill.. . // NeaGren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0