Midsommarhelgen!

UPPDATERING!

Sorry för jäwligt dålig update men mycket har hänt och har inte orkat vara inne så mycket på datorN.

Ska sammanfatta helgen med bilder och text!

Fredag: Midsommarafton! Var med Sanna,Mikaela och Antonia. Vi grillade och hade förfest hemma hos mig sen drog vi på en privatfest i Torslanda-Göteborg. Hade mysigt hemma med mat och sång, sen bilfärden var det sjungade hela vägen fram. Väl framme på festen spelades det fotboll med "kling och klang" och lyssnade på musik och shööta. På vägen hem HAHA beställdes det mat. Vi åker till Mc driven och jag sitter längst bak i bilen men beställer ändå: 13 cheesburgare,2 mellan pommes, 2 dipp såser och en stoooooor cola! Shit va hungriga vi var där bak. HAHA mätta och belåtna vilade Mea och Sandwii på mina axlar mysigt <3 Tack för dagen flickor



Jaa de e tungpeircing som gäller?


Lördag: Grattis älskade mor!
Firade mammas födelsedag med pumpa och ståt! Blev en underbar dag sen vidare till stugan för att grilla och äta mat ! När födelsedags barnet var firat åkte jag hem till Sandwii som nu mera bor på SJÖBO :D . Vi ringde Tobbelito och frågade om han ville vara med oss så åkte vi ner till stan för att hyra film och handla något göööt. Det blev två filmer , en rysare och en action/thriller.  BÅDA var skit kassa!!!  Tobbe stack hem vid 2 på natten och jag typ halv 5 på morgonen haha jag och klang hade mycket att prata om =) <3  

Söndag dvs idag !
Åkte hem till syrran min och var med henne och Mio <3

Vi drog en promenad till stan och åt på jensen ! As gött billigt som fan med , syrran hade kuponger så åt 3 rätters för typ 80 kr ? slå den ni . . . Mätta och belåtna drog vi till parken och satte oss där och solade sen vidare hem till henne. Spontan Sandwii messa mig och fråga om vi skulle dra på bio  på kvällen och självklart var ja på älskar BIO !! Vi kollade på Beck-levande begravd! Riktigt bra film hoppas på mer beck älskar dom, speciellt Gundvall Larsson- Mikael Persbrandt!  Åkte sjöbo bussen hem med Sandwii och hade de riktigt mysigt ! <3 LOVE LOVE LOVE




Lyckad helg? OHJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0