Nu börjar sommarkvällarna

Nea och Mea special!!

Du behöver :

1 cykel ( en skjutsar ju dvs jaaag :D )
2 Pengar
3 Glatt humör
4 En plats att chilla på


Jag och mea cyklade till donken och köpte cheesburgare , mitt liv nu förtiden? Sen vidare till MAX - hamburgare på svenska haha och köpte en ny hamburgare där , dock en liten!! Sen drog vi till sjöbo campingen och satte oss på bryggans trampe båtar och tog det lungt och planera inför helgen ! Hamstad/Halmstad ? Vet inte hur det stavas med dit ska vi med Nilla ! På vägen hem fick vi sällskap av Dennis och Mange!

Nu sitter jag och väntar på att min sötnos Tobias ska ringa. Vi ska boka in biljetter till honom!

Imorgon är det sol och bad med Mea sen, Grillning och syrran på eftermiddagen !


Snacka om lyckad kväll (:



Kommentarer
Postat av: Mickan kusin

Jag ringer när jag kollat upp tid du och melinda kan komma, har jobbat häcken av mig i veckan och har inga pengar på mobilen så därför har jag ej svarat så nu vet du ringer så fort allt lugnat sig lite kram

2010-06-17 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0