Oj oj oj vilken magisk dag/kväll

Studenten: 11/6-2010 Mínne för livet!

Började morgonen med champagne frukost hos Tobbelito! Det var jag,Sandwi,Elin,Emma,Therese och någon Christoffer om jag minns rätt? haha! Vi hade riktigt trevligt och sen tog vi taxi till Almåsskolan.

Väl framme där började allt tutande,skrattande,sjungande och dansade alla var superglada STUDENTER! Bästa dagen i mitt liv just nu! Massa fina kort, roligt mingel, skrivande i mössor jaaa allt!

Efter uppträdandet i Aulan var det dags att springa ut! Shit va vi tagga! Tillslut och nu kommer HR07 vilket ös det blev på gården hela klassen sprang ut vi dansade och sjöng på scenen och bara njöööt av ögonblicket!

Fram till famlij och vänner: mamma,syster,kusin,systerson,pappa,bror,syster,farbror,farmor m.m shit shit shit va folk! Massa blommor och gossedjur runt halsen lite mera alkohol och sen bar det av till flaket där musiken dunkade i allas öron! Hoppande och sjungade sjöng man den ljuva sången

"För vi har tagit studenten för vi har tagit studenten för vi har tagit stuuuuudeeennteeen fyyyy faaaaaaaan va vi är braaa"

Åkte med lasbilen runt om i stan vet inte hur länge men kul vare tills man blev lite väl pissenödig, haha sanna ;)
Känslan när man åkte på stan och var hur glaad som helst går verkligen inte att beskriva med ord, man måste uppleva det själv. Det är en upplevelse för livet och jag kommer alltid minnas den som BÄST!

Hem till min syster för middag och prat med alla mina släktingar , fick massa fina och underbara presenter TACK alla! LOVE LOVE LOVE

På kvällen kom Mea,Ante,Sandwi,Tanja och Josse hem till min syster och förfesta sen bar det av till krogen X&Y :) Tack tjejer vi hade det BÄST <3 lite mycket folk på krogen men det antog ja redan ;D
Hade en toppen dag och kväll


Kommentarer
Postat av: Melinda

STORT GRATTIS IGEN TILL STUDENTEN!!!!!!!!!!!!! Bästa syrran LOVE

2010-06-12 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0