Senaste nytt! Måste uppdatera!

Chaa Chaa bloggen!!

Känner för en liten update det vart ju ett tag sen , typ lördags?

Helgen har varit underbar tillbringat dagarna efter studenten med min syster och systerson! Får aldrig nog <3
Vi har varit på Ullared en snabbis , itala outlet och gått runt på stan. Lagat god mat och kollat på goa avsnitt från sex and the city!

Måndags: Vart jag med min syster igen, vi gick från henne till sjöbo och käka middag hos mamma! Köttfärssås och potatismos äkta finnalainen mat!! Sen hjälpte jag mamma med lite saker och myste!

Tisdags dvs idag: Åkte till syrran min vi hade bestämt oss för att gå en RIKTIG promenad så vi gick från henne till Gånghester. det är faktiskt 1 mil dit (A) stolt över mig själv kan jag lova!! Hon skulle dit för att kolla i en scrapbooking affär och köpa lite saker. Jag köpte bokstäver som man kan stapla själv det står L O V E har verkligen velat ha sånna så nu köpte jag dom och nu är dom mina.

Som ni ser : syrran,syrran,syrran haha love på henne

Ikväll ska ja kolla lite jobb hade jag tänkt , har hittat ett som behöver folk nu i sommar YEEES! vill verkligen ha den platsen. Klädaffären here I come.

Ska ut nu och träffa Mikaela, imorgon blir det soldag och sen grillning på eftermiddagen .


Kände att det blev väldigt mycket shööt i detta inlägg haha . Ikväll ska ja ringa min sötnos också ! (:


Du är inte bara världens underbaraste unge, du är även bäst! jag älskar dig Mio
Du har gjort så att livet att börjat på en ny väg, är så glad att du har kommit till. Du är min gullunge!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Mio älskar sin bästa moster <3 LOVE

2010-06-15 @ 22:40:10
Postat av: Melinda

Sicken promenad vi gick idag =)=)=) kändes inte så långt som det var. Ska till scrapbooksbutik impn igen ju fast lite närmare denna gång ;). Ses imån då det blir grilltajm. GÖTT! LOVE

2010-06-15 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0