@snyggaste tatueringen!

Chaa Chaa bloggen!

Igår åkte jag sandwii och antefjante till älskade Göteborg. Sanna skulle vidare till Tanja och ja och ante till Partille. . . Säger väl sig självt ja skulle till tatueringstudion , WHOHOW!

Har gaddat in 6 st stjärnor i olika storlekar med text på den största och mellersta där det står :
Mater-Mamma
Soror-Syster

Familjen betyder allt och jag vill ha dom i lika mycket runt och kring mig som i mitt hjärta och på min kropp. Älskar er mest av allt! <3


HÅLLER PÅ GADDAR MIG

KLAR!!!!

Efter gaddningen åkte vi direkt tillbaka till göteborg klaaart liksom, shopping! Sen hem till lilla Borås och hem till Syster för att visa min överraskning, står ju syster liksom! Hon blev lycklig! Vi umgicks och jag fick lilla Mio att somna i min famn :) Syrran och jag drog till stan och kollade lite sen åkte jag hem, träffa Mea en stund och sen bar det iväg mot Trandared PUSSSS

PS: Mamma blev också glad ;)



Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är världens bästa Linnea <3

2010-06-05 @ 14:48:14
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Melinda

Så himla fint <3

2010-06-05 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0