Sommardagen !

Chaa Chaa bloggen

Idag har jag haft en toppen dag
, började dagen med att jag och Mea åkte ut till frufällan , hon vet en brygga m.m där som typ inga är på så där var vi helt själva och sola i den varma solen.Mea badade även haha men hon hade ju sin anledning varför HAHAHA!
Blev fika från Netto och mycket mys!

Efter det åkte vi tillbaka till kära sjöbo! Hem fort och bytte om sen vidare till syrran , vi skulle ha grillkväll: jag ,syrran,mamma,mio och micke!

Syrran hämtade upp mig på södra och därefter åkte vi till Ica och handlade mat ! Blev bla. kött,färskpotatis,champijoner,avocado,fetaost,halomi,dricka m.m

Kvällens grillmästare medans dom andra schteekte var ju såklart Micke!
Blev riktigt göööt vi hade dessert också grillad banan med choklad :D

NU kommer ett bildspel på dagen titta och njut och bli avundsjuka!!!!!!!


GRILLMÄSTAREN !!

SCHTEEKAREN


MAAAT

MIO SCHTEEKER <3


Bästa syrran + Mio <3

Älskade MOR

SOLIGT I BORÅS?

GRILLLLAAT!!

DESSERT!!

Bra jobbat kocken Micke! Det var göööt tack vare våran steeek termometer liksom!
70 och 42 grader ;)

Puss på en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Banan 42 grader hahahhahaha. Gött med grillat speciellt när man inte är grillmästare själv. =)

2010-06-17 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0