Afrodans!

Chaa Chaa bloggen!!

Dagen börja med ett gullit sms från min snygging ;) thihih! Sen åkte jag till skolan, Träffa Sandwi kl 8 och sedan var det dags för köök i skolan. Trodde det skulle vara hur tråkigt som helst men idag var det verkligen soft!! Jag och Sanna skulle börja förberada inför morgon dagen vi har nämligen Franskafton imorgon :) J´adore france !! <3
Vi gjorde fransk löksoppa och började på en Café de paris sås :)

Slutade köks lektion kl halv 1 sedans var det dags för Matte B !!

Efter skolan så hade jag och Sanna tänkt att prova något nytt på friskis , dom har ju inte bara boxning utan även dans och andra roliga saker :) Så vi bestämmde oss för AFRODANS, jag vet det låter kanske jätte tråkigt men det var nog det roligaste jag gjort på länge. Sköna afrikanska trummor, tempo och massa olika dans steg säger bara en sak SHAAAKE THAAT ASSS !! Det var hur roligt som helst vi ska göra det igen på söndag :) PUSS PÅ DANSEN


Nu ska jag snart äta sen ska jag träffa Mea :) Efter det ska jag kolla på Andra Avenyn välkommen tillbaka till tv:n har längtat efter det i 2 veckor, har inte kunnat se det pga OS veckorna!



DANCE DANCE DANCE !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0