Bästa vänner skapar minnen för livet <3

Chaaa Chaa bloggen !


Idag var det dags för Fransk afton i skolan, började kl 2 till halv 10 typ det var drygt verkligen inte action i köket överhuvud taget . . . Det sega beställningarna går drygt och man vill bara hem! Men hade kul med vännen min , Sandwii :)

Innan jag skulle dra till skolan ringde Mea och väkte mig och vi prata lite. Vi bestämde att vi skulle mötas för att köpa våra kungsbacka biljetter :D WHOOOHOW!! Sen drog vi åk käka donken och kolla lite i affärer :)

Så nästa helg den 12-14 mars åker dom två bästa vännerna till kungsbacka ! (: Yeees , fan va kul det kommer bli. Jag och Mea kommer vara så jäwla flummiga så det finns inte, " Dansa cigg dansen baby, Vem kommer inte in på systemet? HUNDEN KATTEN GLASSEN" haha aaa bara nått mellan girlsen ;)

Fredag: framme kl halv sju typ , träffa våra snyggingar och umgås (:
Lördag: Partylainen ! PUSSKALAS
Söndag: ****? ;)


- Vårminnen / Sommarminnen ska ju bli dom bästa i år så varför inte börja med en liten tripp iväg från Borås?
Längtar till sommaren nu , åka utomlands, sola vid snyggings stuga? , umgås med sina bästa vänner, vara med mitt systers barn och become the best moster in the world<3 , och bara njuta av livet ! Kan nog inte bli en bättre sommar.






Jag älskar dig Mikaela Eriksson , bästa grannen och bästa vänn  <3

Kommentarer
Postat av: a

jaha så vi uteslöt mig nu då :P

2010-03-04 @ 23:50:28
URL: http://antonniaaa.blogg.se/
Postat av: mikaela

först Norsk afton och nu fransk? något säger mig att mats och göran har 7kt kass fantasi. hahahahahha Honden katten glassen! flumma ja ;) hahaha. Älskar dig med <3 :)

2010-03-05 @ 00:01:31
URL: http://meriikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0