ber på knä

chaa chaaaaaa bloggen ;) fredrik här. har tagit över denna blogg nu så ni vet! (eller inte).



vill säga förlåt jätte mycket till linnea för allt detta. hon ska inte behöva vara med om något sådant! så jag ber på bara mina knän att hon ska god ta min ursäkt och förlåta mig. ska gott göra henne till helgen :) jag är som jag är och sedan får ni tycka vad ni vill. hon är iaf en underbar tjej och var världens snällaste mot mig i söndags när hon tog hand om mig! stort jävla tack ska du ha! glömmer aldrig det. du är underbar och härlig och jag längtar tills fredag. jätte mycket. hoppas du förlåter mig <3


peace out <3

Kommentarer
Postat av: Mickan Larsson

Fint skrivet! hoppas ni får en underbar helg ihop nu;D

2010-03-18 @ 23:13:06
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0