Försovmig. .

Chaa Chaa bloggen!

Måndag , måndag , måndag. Veckans typ tråkigaste dag. SÅ himla typiskt jag vakna inte av mitt alarm den hade tydligen stängt av sig själv? Så ja försov mig men han nästan i tid till skolan, tur.  Sen när ja kom till skolan blev ja lycklig på matte lektion ja fick G på de svåra provet! WHOOOHOW

Idag ska ja vara med Fredrik, han ska möta mig på södra när ja har slutat skolan typ kl 2 =) Vi ska la typ gå runt på stan eller något annat gött. Efter det när han har åkt hem ska ja nog träffa Mea <3

Helgen har varit jäwligt nice!! På fredagen kom Fredrik till mig och vi typ käka tacos och kolla film , lördags blev det först shopping och sen var vi ute och käka på Oliven med Mea och Stefan , bilder på mat kommer senare idag! Det var riktigt gött!
Efter maten beställde jag och Mea varsin drink hon tog strawberry dequrie och jag Mohito ! Dom var inte värda 100 kr st kan ja lova. . . Söndag var slappe dag kolla 2 filmer och jag laga världens godaste burgers enligt Fredrik . Han reaktion var : DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOCK LINNÈA !!  Det är la bara tack och ta emot ;)



Fylld fläskfilé med fetaost och soltorkadetomater , serverades med potatisgratäng och rödvinssås



Entrecot med friterade klyftpotatisar + två olika såser och persiljesmör

Jag tycker inte Oliven är så bra på att lägga upp mat på tallrikarna , vem lägger en citron med en stor kött bit? Eller spiller massa sås på kanterna  . . med det var gott iallfall :D



Mea & Neas DINKAR

Jag vill ha helg nu, ska ut på krogen med Sandwii på lördagen fan va nice det var länge sen hon och ja röjjde! <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Melinda

Låter som en toppen helg! =) Ja du é ju toppenbra på att laga mat, en av dina alla talanger =)Jag blev rätt sugen på en sådan burger...

2010-03-22 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0