Frisyrdagen med Linnsan!

Chaa Chaa ! Sorry för dålig uppdatering . . .


Igår färga jag håret hos Linnsan på hennes systers salong! Färga bort den grova utväxten skönt!!
Vi snackade även om att göra en frisyr så vi prova lite olika men den det blev tillslut blev det detta;





Fint va? Jag vill gärna ha utsläppt på balen men kul att prova med en uppsättning : )


När jag var klar hos Linn, ringde lilla Ante Fjante mig och fråga om jag ville hänga med henne och Mea till donken i knalleland och sjävklart ville jag det;)

HAHAHA vilken jäwla måltid kan ja lova! Vi blev hur flummiga som helst efter maten drog hem till Mea och skrattade dom aldrig förr. [ Dom två vännerna och Ante :)


PUSSS


Kommentarer
Postat av: a

dom två vännerna och mongolidet* mena du eller?

2010-03-02 @ 16:10:43
URL: http://antonniaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHA JAPPP DE MENAR JAg :D

2010-03-02 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0