Give mee some . .

Chaa Chaa bloggen!


Skolan var jäwligt slapp idag, börja 9 sluta halv 12 gött som fan! Käka lite i resturangen sen drog jag och sanna upp till det ensamma data rummet och nu noobar vi FB , ska senare kolla på Andra Avenyn och göra lite arbetet plus CV :) Bra krejer!!

Kl halv 5 blir de träning, gööt som fan! Dansa loss ska jag göra är faktiskt riktigt taggad. Messar med min goding också! (: Det gillar vi! 

- Jag har inte tänkt på det så mycket men herregud, min systeryster hon blir ju snart mamma. Min stora syster som alltid varit som en bästa vänn är nu så vuxen och bli mamma? Känndes som om de var igår då hon hämta mig från dagis eller som om de var igår vi lekte modevisningar i stora rummet framför mamma. Eller när hon hjälpte mig med mitt barbie hus som ja hade fått ! Och nu står jag här och är snart 19 och hon 29. ´Det är mindre än en månad kvar. . Jag har längat så mycket efter detta. Känna doften av bebis , MMMMMM och hålla den i sin famn och gosa, få pussar och se den växa upp. Livet kan inte bli mer spännande en nu, en bebis i famlijen det gillar vi. Sommarlovet blir ju guld värt!

Pratar för fullt med min kusin Mikaela på FB nu också <3  , guuud vi har ju minnen om någon? Bodde grannar när vi var små och hittade på alla möjliga dumma ideér, tälde trä bitar på 4H gården jad kom ihåg att ja hade fått värsta "vassa" kniven av morsan så ja kunde göra träbiten till en figur tyckte jag var skit cool, så kommer Mikaela där med en smörkniv hahahahhaha aldrig skrattat så mycket , lekte i bäcken och gjorde den ren, eller varför inte prata om våra playstations kvällar, spela från.  kl 10 på morgonen till 4 på natten. Badade i timmar på kyppesjön och fiska upp grodyngel, ja alllt sånt där man bara gör ! 

HAHAH en  gång hitta ja en stor häst svans från en häst på marken , hästen hade tydligen tappat den. Mikaela var avis så hon lura mig att den var gifitg och tog den själv :O. fan va elakt men ja älskar henne ändå! :) <3

Vi var alltid  inne på min stora systers  rum och kolla på hennes kill bilder vilka hon var på G med , och lekte med hennes saker som vi absolut inte fick!! Vi var mycket på äventyr jag och min stora kusin, alltid hitta vi på något bus och alltid hamna någon i trubbel. Antingen var det jag i en myrstack eller mikaela med söndriga kläder eller något annat liknande. Men vi hade alltid kul, skratta så mycket så man fick ont i magen. Det värmen verkligen i hjärtat när man tänker tillbaka på tiderna när man var små, allt var problemfritt och man hade inget vuxen liv att tänka på det gällde bara att leva livet och leka så mycket man orkade!



ÄKTA VARA FRÅN DAG 1


Nu umgås mikaela och ja inte på samma vis utan lite mer normalt , typ shoppar, fikar och bara hade gött! På sommrarna blir det mycket badade och hon kör mig på 4 hjulningen som en galning :D vi är nog barn i kroppen när vi är med varandra tror jag , vi har så mycket roligare då! Men det håller vi mest för oss själva, men nu vet ni. Linnéa Gren och Mikaela Larsson är och kommer alltid vara som små barn när dom umgås. Lika barn leka bäst!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mickan Larsson

The best fucking inlägg jag någonsin läst, äkta rakt igenom! Tack för all skratt och glädje du gett genom åren, och mer ska det bli hästsvansen;D älskar dig kussen

2010-03-17 @ 13:11:07
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med riktigt fint inlägg! Mysigt att läsa =)

2010-03-17 @ 15:35:43
Postat av: Melinda

se tid.inlägg =)

2010-03-17 @ 15:36:16
Postat av: Mickan Larsson

Melinda, börja blogga du med nu tycker jag faktiskt;D

2010-03-18 @ 23:12:10
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0