Helg

Chaa Chaa bloggen!

Sorry för dålig update men har varit väldigt upptagen och verkligen inte haft tid och blogga
Började min helg med att på Fredagen kom Mr.F hem till mig och vi typ
kolla film, käka god mat och bara myste. Lördagen var det shopping runda
dock inte för min del utan för Fredriks haha, jag mer kolla på och önska att ja hade studiebidrag på flera tusen så man kan köpa kläder när man vill. Kvällen blev speciellt planerad, började med att jag , Fredrik , Sanna och Tanja bara skulle sitta hemma hos mig och chill dricka och bara umgås. Men efter många om och men och två onyktra tjejer vid namn Linnéa och Sanna blev det krogen time ändå! Så vi beställde taxi från sjöbo till ekås och vidare till stan. Var tvungen och hämta Sannas legg och nya braller för Tanja : )

Fullt ös på Puls i lördags kan man säga, lönehelg så kanske inte så konstigt! Några shoot rundor och vi var på G på dans golvet , kul var det! Riktigt LYCKAD kväll på krogen det var länge sen man kände så, var ju ett skönt gäng så inte så konstigt. puss på dom <3 love my friends.

Söndagen var seeg till en början sen ringde syrran och väkte mig, var ju tvungen att följa med henne till hennes arbetsplats i Fristad och göra klart de allra sista på projekt arbetet och den orkar inte ja eller Sanna ha efter oss längre. Den bara huntar oss, palla den! Nu är den i alla fall tryck och klar för bakning (Y)
Så lite familjedag på Söndagen as usual, me like.


Du , jag , dom , oss och vi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0