In and out.

Chaa Chaa bloogen.


I dont  want my heart unbroken, I need my soul to heal at last. Make me forget the past.


Varför ska kärlek vara både komplicerat och underbart?
Ena stunden vet man inte vart man ska ta vägen för att man är så lycklig och kär
andra så vill man bara därifrån, Paradiset kärlek. Man blir rädd, vill inte bli sårad. Vill inte
känna smärtan av vad en stor känsla kan göra. Men ändå så är kärlek det bästa alla vet, kunna
ha någon man tycker om, någon att mysa med, någon att skapa minnen med. Någon att leva med.


Jag är iallfall inte någons plåster på såren, dont makte the headlines. När jag gillar någon så gillar jag någon
det ska inte vara så svårt att förstå. Man ska inte behöva lyssna på kommentarer om någon annan jäwla brud. Hatar det!!!


Idag är vädret bäst igen, kanske blir en fika på stan med friends vad vet jag. Ikväll ska jag träna iallfall få ut all min ilska på boxningen fy fan vad skööönt!! LÄNGTAR!!!





SÄGER BARA EN SAK : TA MIG HÄRIFRÅN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0