Kom på något eget?

  1. SRSLY



    Allvarligt talat gubben , när du märker att jag är lycklig, att ja tagit kontakt med någon annan, att ja kommenterar saker som ja inte gjort förut, kan du inte bara låta mig få njuta över det?

    Måste du gå och hitta värsta horan och skriva likadant till? DIREKT efter du har sett på FB att ja har skrivit hjärtan till en kille, jag menar mina iallafall , du skickar nog bara för att du är avundsjuk på mig . Patetiskt . . det sorliga är att du inte sårar mig , jag skrattar åt dig, undra vad dina kompisar tycker . jag menar hon ser ju verkligen "bra" ut, HOST.

    Trodde du var mogen, men ja hade tydligen fel med allt vad det gällde dig!







    Sitter i skolan ända fram till kl 2 med rast? Jadu vad ska jag och Sandwii hitta på
  • Kolla på Andra Avenyn i skolan
  •  Äta innan träning
  • Skapa en ny blogg inför Tysklans APUN vi ska blogga om allt vi upplever m.m ( den kommer finnas på min sida så ni kan läsa den med ;) )
  • Göra någon läxa?
  • Noooba på FB
  • Lyssna på musik
  • Snacka skit


Sen när ja kommer hem ska ja umgås med Mea , vi ska gå ut och gå och säkerligen gå hem till någon och shööta
najssomfan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0