KUNGSBACKA!!

Chaa Chaa bloggen!!


Om exakt 4 timmar sitter vi på tåget på väg till Kungsbacka. Ska bli roligt komma iväg från den lilla staden Borås där alla vet allt om alla. Komma till ett ställe där ingen känner mig , komma till en person som bryr sig om mig, vara med dom man tycker om och bara njuta av livet. En helg på 3 dagar och två nätter. Vara extra lycklig och må bra, det är något ja behöver just nu. Speciellt på det dära datumet. . . 14? Jag kommer försöka inte tänka på det så mycket ska mer vara lycklig över det som händer mig och dom ja har runt omkring mig! <3


DAGENS LÅT:  




DAGENS VILL HA:
En puss från min snygging

DAGENS HÄNDELSE: Åka till Kungsbacka :)

DAGENS BÄSTA VÄNNER: Sandwii och Mea <3

DAGENS OUTFIT: Kommer bli : Lackleggings, linne med döskalle på och en brun kort kofta!



Nej nu ska jag hopppa in i duschen och göra mig iordning : ) PUSSPÅER!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen idag! Viktoria =) Ha de så kul i helgen, kram

2010-03-12 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0